.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه مهندس شفقت پشت درهای بسته

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، ابوطالب شفقت امروز در حالی به ساختمان استانداری بوشهر رفت که چند خبرنگار مازندرانی هم جهت بدرقه هم استانیشان بیش از 2000 کیلومتر راه را پیموده بودند و در جلسه تودیع و معارفه استاندار سابقشان حضور داشتند.
بیشتر خبرنگاران بوشهری اجازه ورود به این جلسه را نیافتند. آنها - به جز خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و صداوسیما - صبح امروز برای ورود به جلسه معارفه با درهای بسته استانداری روبرو شدند و هیچ مسئولی از جمله روابط عمومی استانداری بوشهر حاضر به پاسخگویی نشد.
به گزارش مهر، علی افراشته استاندار سابق بوشهر اوایل تیرماه استعفای خود را به خاطر پیشنهاد جدید ریاست سازمان اداری مجلس اعلام کرده بود که مورد موافقت قرار گرفت. پارسیان نیوز به استاندار بوشهر پیشنهاد میکند که بسیاری از مدیران استانداری قصد زمینگیر کردن استاندار جدید را دارند این حرکت زشت روابط عمومی نشان داد که روابط عمومی استانداری بوشهر قصد دارد که مهندس شفقت را با رسانه ها درگیر کند لازم به ذکر است که سایت استانداری بوشهر مدت ها به روز نمیباشد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1387
با سلام بابا ما نفهمیدیم شما جنوب نیوز هستید یا شمال نیوز چرا شفقت رو ولش نمیکمنید نکنه هنوز استاندار شما اونه ر رفته رو ولش اومده رو بچسب

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.